Tuesday, August 3, 2010

UUS POSTITUS! :)



Hakkan siis pihta. Õhtu poole sai kusjuures päris palju nalja, kuigi ma arvasin, et ma nagunii pmst. magan kell 7-8. Siis hakkas etu msnis oma veebi jutuga, pärast tegimegi, ja siis ma sain tuttavaks jossuga, tsaujossu :D. Etu kukkus vahepeal millegipealt maha, pole õrna aimugi kust, aga ma pakun, et voodi :D. Tõmblesid mingi nussapurgiga ka, pärast oli nina nussane ja suht lahe oli naerda, eks etu :D. Kunagi õhtu poole mõtlesin, et võiks issiga rattaga sõita ja poes ära käija. Issi algul, et ei viitsi, aga pärast läksime poodi, aga autoga. Ostsime krõpsu&juua. Krõpsud ja Coca sain mina, je. Coca korgiga võitsin uue coca, jeeee, pidu pidu :D. Praegu on kell suht palju, mingi kolmveerand 12 ja ma söön ikka veel seda sama krõpsupakki, ei saa kuidagi otsa no-.-. Suht koht palav on ka, veida igav, musa on muidu hea :D:D. Varsti magama, homme vb trenni ka.


Olge Mõnusad ! :)

No comments:

Post a Comment